در طول هفته ملی کودک؛

کتابخانه مرکز بیماری‌های خاص بندرعباس تجهیز می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۵:۱۵
کد خبر: ۳۲۷۸۶۱
کتابخانه مرکز بیماری‌های خاص بندرعباس تجهیز می‌شود
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از تجهیز و اهدا کتاب به کتابخانه مرکز بیماری‌های خاص بندرعباس در طول هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل مسیحی در دومین روز از هفته ملی کودک در بازدید از بیمارستان کودکان و مرکز درمانی بیماران خاص بندرعباس با اشاره به شعار روز جهانی کودک با عنوان «دنیا با لبخند کودکان زیباست» بر لزوم فعالیت‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان در این ایام تاکید کرد.

وی در این بازدید نگاه همه جانبه به شیوه‌های فعالیت فرهنگی، ‌ هنری را یکی دیگر از شیوه‌های مورد استفاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: اعضای کانون به دلیل در کنار هم بودن و آشنا شدن با تعلیمات مربیان خود، از بسیاری از دانش‌آموزان هم سن و سال خود جلو‌تر هستند و ما باید از این شیوه‌ها استفاده کنیم.

مسیحی گفت: در راستای کمک به توسعه و ترویج ادبیات و هنر کودکان و نوجوانان از تجهیز کتابخانه و اهداء کتاب به کتابخانه مرکز بیماری‌های خاص بندرعباس طول هفته ملی کودک خبر داد.

وی همچنین آمادگی کانون را در جهت ارائه خدمات فرهنگی به این بیماران به خصوص کودکان اعلام کرد و گفت: کارکردن برای این کودکان لذت واجر معنوی دارد و این فرصت خوبی است تا ما با بررسی نیازهای این کودکان برنامه‌های مختلفی را برای این کودکان در نظر بگیریم.

 وی در پایان از ارائه خدمات فرهنگی اعم از تجهیز کتابخانه این مرکز، اهداء کتاب و محصولات فرهنگی توسط کانون پرورش فکری استان خبر داد.

بر پایه این گزارش، معاون فرهنگی و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با اهداء اسباب بازی و هدایای فرهنگی از بیمارستان کودکان بندرعباس نیز بازدید کردند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز