دکتر عبدالجبار ذاکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

آغاز سرشماری طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۷:۵۳:۴۴
کد خبر: ۳۲۸۲۸۹
آغاز سرشماری طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بندرعباس
دکتر عبدالجبار ذاکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس: با عنایت به اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در شهر بندرعباس ، سرشماری از 25مهر 94 در سطح گسترده با مراجعه پرسشگران به درب منازل آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، وی تصریح نمود: از آنجا که جمع آوری اطلاعات دقیق نقش مهمی در برنامه ریزی صحیح برای اجرای موفقیت آمیز طرح خواهد داشت، لازم است همشهریان گرامی در هنگام مراجعه پرسشگران، ضمن دقت در ارائه اطلاعات صحیح و همچنین ارائه دفترچه بیمه،کارت ملی یا شناسنامه اعضای خانوار، با پرسشگران ما همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است پرسشگران با نشان دادن کارت شناسایی معتبر و لباس منقوش به آرم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  ، به درب منازل شما مراجعه خواهند نمود.

دکتر ذاکری افزود: همچنین  در راستای اجرائی شدن طرح و ثبت آمار دقیق جمعیت جهت ارائه خدمات سلامت به تمام ساکنین شهر بندرعباس در این مرحله ، سرشماری از کلیه ساکنین شهر بندرعباس از روز شنبه 25مهر ماه 94 آغازخواهدشد.

 دکتر ذاکری خاطر نشان کرد: در زمینه بستر سازی اجرای طرح، برنامه ها و چارچوب کلی، پیش بینی شده و شرح خدمات پایگاهها و مراکز سلامت جامعه و شرح وظایف پرسنل شاغل در آن مشخص و تدوین گردیده است .و برنامه ریزی جهت تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز انجام شده است.

وی گفت : در راستای اطلاع رسانی به همشهریان گرامی درخصوص سرشماری ، علاوه بر نصب بنر در سطح شهر، توزیع بروشور و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، پیامکهای اطلاع رسانی تلفن همراه از سوی روابط عمومی مرکز بهداشت انجام گرفته و خواهد گرفت ، تا انشاء الله مشارکت 100درصدی همشهریان گرامی را شاهد باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز