مدیر کل اوقاف هرمزگان خبر داد:

تجمع لبیک یاحسین (ع)در ۲۶بقعه متبرکه هرمزگان

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۷:۲۶
کد خبر: ۳۲۹۱۱۱
تجمع لبیک یاحسین (ع)در ۲۶بقعه متبرکه هرمزگان
مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان در جمع خبرنگاران در آستانه ماه محرم، ماه غم واندوه شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ویاران وفادارش با تسلیت این ایام، به تشریح ویژه برنامه‌های ایام شهادت امام حسین (ع) تحت عنوان برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی پرداخت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "منصور هاشمی"در این نشست خبری گفت: ویژه برنامه های بصیرت عاشورایی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور در راستای تبیین حرکت حسینی و قیام امام حسین (ع)در بقاع متبرکه و موقوفات در دهه محرم برگزار می شود.

هاشمی گفت: با سیاهپوش کردن بقاع متبرکه وموقوفات و برافراشته شدن پرچم عزا به استقبال محرم می رویم.

وی گفت در روز پنجشنبه نیز در 26بقعه متبرکه استان بعد از نماز مغرب وعشا نیز تجمع بزرگ لبیک یاحسین (ع)با حضور ارادتمندان آن امام برگزار می شود.

وی افزود: همایش شیرخوارگان نیز صبح روز جمعه در ده بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

هاشمی گفت: همایش احلی من العسل برای نوجوانان حسینی در 28مهر در بقاع متبرکه ومدارس استان برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در 26 بقعه شاخص استان خبر داد و افزود: همایش رهروان زینبی ویژه بانوان در شام غریبان امام حسین (ع) و مراسم شام غریبان به همراه عزاداری نیز برگزار می شود.

هاشمی گفت:18مبلغ از قم و50روحانی بومی در مراسمات عزاداری به تبلیغ می پردازند.

وی از برگزاری خیمه های معرفت در حرم های مطهر امامزاده سیدمظفر (ع)بندرعباس، سیدمحمد(ع) حاجی آباد وسیدسلطان محمد (ع) رودان خبرداد.

هاشمی گفت:مراسم پیرغلامان اباعبدالله در حسینیه مرحوم ناصری بندرعباس ودر شهرستان میناب و گردهمایی مبلغان عزای امام حسین (ع) وتوزیع کتیبه امام حسین (ع) اهدایی از موقوفه ناصری به بقاع وحسینیه ها برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز