در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه؛

دیدار و گفت‌وگوی سفیر نروژ با مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۷:۲۹:۴۶
کد خبر: ۳۲۹۵۲۲
دیدار و گفت‌وگوی سفیر نروژ با مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران
سفیر نروژ در ایران بعدازظهر روز سه‌شنبه 21 مهرماه با حضور در شرکت نفت فلات قاره ایران با مهندس سعید حافظی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرکارخانم آد لیز نورهیم (Aud Lise norheim) سفیر نروژ در ایران در این دیدار، گسترش همکاری‌های دوجانبه با ایران به‌ویژه در زمینه نفت و گاز در دریا را ضروری دانست.

خانم لیز نورهیم همچنین، پروژه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران را دارای پتانسیل بسیار مناسبی برای فعالیت اعلام کرد.

وی بر عزم این کشور بر گسترش تعاملات و همکاری در همه زمینه‌ها به‌ویژه پروژه‌های نفت و گاز ایران تاکید و اظهار امیدواری کرد در شرایط جدید، زمینه حضور شرکت‌های توانمند و سرمایه‌گذاران بزرگ نروژی در ایران فراهم شود.

مهندس حافظی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور خانم آد لیز نورهیم در این شرکت، به بیان گوشه‌ای از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شرکت نفت فلات قاره ایران پرداخت.

وی در این دیدار ابراز امیدواری کرد، با توجه به پیشینه بسیار خوب شرکت‌های نروژی در صنعت نفت دریایی، از این پس، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران این کشور در صنعت نفت ایران حضور داشته باشند.

گفتنی است، نماینده شرکت Intsok نروژ که در همه زمینه‌های مرتبط با صنعت نفت دریایی در سراسر دنیا مشغول فعالیت است نیز در این دیدار حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز