معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

وجود ۴۰۰۰ دستگاه تجهیزات در بزرگترین بندر ایران

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۷:۳۵:۳۷
کد خبر: ۳۳۱۵۲۰
وجود ۴۰۰۰ دستگاه تجهیزات در بزرگترین بندر ایران
کارگاه آموزشی روش های حفظ و نگهداری تجهیزات بندری با حضور مدیران و سرپرستان فنی شرکت های فعال در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمدرضا پوررجبی" معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آشنایی با روش های مختلف نگهداری و تعمیرات، ارتعاش، روغن، اندوسکوپی صنعتی، حرارتی و ترموگرافی تجهیزات از اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

وی افزود: در این دوره، شرکت های بندری با روش های شناسایی نقص های فنی با استفاده از مقادیر کلی ارتعاش و آنالیز فرکانس و نحوه کارکرد تجهیزات ارتعاش سنجی و دوربین های ترموگرافی تجهیزات بندری آشنا شدند.

پوررجبی بیان کرد: این دوره آموزشی به همت گروه مشاوران فرناس تکنولوژی و اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی با حضور  نمایندگانی از 50 شرکت برگزار شد.

وی در پایان گفت: مراقبت و عیب یابی 4 هزار دستگاه فعال تخلیه و بارگیری کالا و ارزش ریالی بالای تجهیزات ضرورت رسیدگی برای بهبود عملیات در زنجیره تامین کالا را بیشتر کرده است.

"سید مشکوه جلیلیان" رئیس اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: این دوره آموزشی یک روزه با حضور دکتر حجت الله احمدی استاد برجسته دانشگاه تهران و محقق دانشگاه تورنتو کانادا برگزار شد.

وی گفت: به روز رسانی دانش فنی و تخصصی مدیران و سرپرستان فنی تجهیزات بندری با هدف بهبود سرعت عملکرد و افزایش طول عمر تجهیزات در دستور کار سالانه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تکنیک های مختلف پایش وضعیت در حوزه نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری از سال 85 در این بندر پیگیری و در سامانه اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی این اداره کل، اجرایی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز