معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم:

پروژه های عمرانی قشم از استانداردهای بین المللی برخوردار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۴:۰۲
کد خبر: ۳۳۱۷۴۳
پروژه های عمرانی قشم از استانداردهای بین المللی برخوردار می شود
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به استقرار منطقه آزاد تجاری و اقتصادی در جزیره قشم، اجرای پروژه های عمرانی این جزیره باید با استانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد رئیسی بیان کرد: بازتعریف نگاه عمرانی در جزیره قشم به منظور دستیابی به استاندارهای بین المللی محیط شهری، جاده ای و صنعتی، تسریع در روند اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی و بهبود کیفیت خدمات شهری ضروری است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این موضوع معاونت فنی و عمرانی پروژه ها را بدون در نظر گرفتن هزینه و اعتبار، در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سطح بندی کرده است.

رئیسی ضمن بیان این موضوع که پروژه های کوتاه مدت به آن دسته پروژه هایی گفته می شود که قابلیت بهره برداری تا پایان سال 94 را دارند، افزود: فاز دوم بلوار ساحلی خلیج فارس، نوسازی و تجهیز آتش نشانی، مجتمع اداری، پروژه های کمپ مسافری، طرح توسعه فضای سبز، آسفالت جاده های برون شهری و درون شهری، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هنری و آرام سازی محیط شهری و ... از مهمترین پروژه ها به شمار می رود.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: پروژه های میان مدت تا پایان سال 95 به بهر برداری می رسند و پروژه های بزرگتری همچون شبکه ارتباطی خلیج فارس، بنادر، طرح توسعه فرودگاه و... نیز که اتمام آنها به زمان بیشتر نیاز دارد، در بخش پروژه های بلندمدت جای می گیرد.

وی ادامه داد: تحول در عمران و آبادی جزیره قشم در گرو استفاده از نیروی متخصص و کارآمد، اولویت بندی نیازهای شهروندان، استفاده مناسب از اعتبارات و امکانات موجود و به کار بردن تکنولوژی جدید در طراحی و اجرای پروژه هاست.

رئیسی گفت: در صورتی که زیرساخت های اساسی قشم بر اساس یک برنامه منسجم به بهره برداری برسد، شاهد روند رو به رشد اقتصاد و سرمایه گذاری در جزیره خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز