با حضور معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت؛

افتتاح اولین مرکز مشاوره خانواده آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۷:۱۷
کد خبر: ۳۳۱۹۷۸
افتتاح اولین مرکز مشاوره خانواده  آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس
با حضور معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش ؛اولین مرکز مشاوره خانواده ناحیه بندرعباس شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس؛ سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در آیین شروع به کار اولین مرکز مشاوره خانواده ناحیه یک بندرعباس گفت: کاهش بسیاری از ناهنجاری ها ومشکلات رفتاری فرزندان به عدم توجه کافی والدین به مقوله مشاوره است. وی تصریح کرد:مراکز مشاوره با آگاهی بخشی رفتاری و تربیتی به خانواده ها می تواند نقش پررنگی در کاهش ناخنجاری های رفتاری فرزندان  داشته باشد.

بطحایی به پیامد های ناهنجاری های رفتاری و اجتماعی دانش آموزان اشاره کرد وافزود:زمینه بسیاری از علل افت تحصیلی ،فرار از خانه و ترک تحصیل ریشه در ناهنجاری های رفتاری  است که با مشاوره صحیح  بسیاری ازاین ناهنجاری ها کاهش می یابد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش  خاطر نشان کرد:نباید تصور شود که همه وظایف مشاوره خانواده ها  وتلاش جهت کاهش ناهنجاری های رفتاری  وتربیتی تنها بر دوش آموزش و پرورش است ،چون آموزش وپرورش نیز دارای محدودیت های منابع مالی  ونیروی انسانی است. 

این مسئول اظهار داشت:ورود خیرین واستفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود هر استان،در کنار همراهی وزارت آموزش وپرورش می توان درراستای کاهش ناهنجاری های رفتاری ،تربیتی واجتماعی دانش آموزان گامهای مؤثری برداشت.

لازم به ذکر است مرکز مشاوره خانواده آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در ساختمانی با زیر بنای 72متر مربع با دواتاق مشاوره همه روزه به جز روزهای تعطیل درساعات بعد از ظهر پذیرای مراجعین وخانواده ها می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز