مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان:

سفر سه روزه تیم بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور به هرمزگان

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۰۷:۲۹:۵۵
کد خبر: ۳۳۴۲۹۳
سفر سه روزه تیم بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور به هرمزگان
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از سفر سه روزه بازرسان ستاد عالی کانون های مساجد کشور به این استان خبر داد و گفت: در این سفر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حجت الاسلام احمد پهلوانی، در گفتگو با خبرنگاران بندرعباس عنوان کرد: در طول سال طی سه بار عملکرد دبیرخانه و همچنین فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد از سوی بازرسان ستاد عالی مورد ارزیابی قرار می گیرد که 2 مورد آن بازرسی مالی و یک بار نیز بازدید از فعالیت های عمومی است.

وی افزود: تیم بازرسی ستاد عالی متشکل از آل محمد مشاور امور استان ها، شهرستان ها و مناطق ویژه ستاد عالی، بیرقی مدیر حوزه قرآنی معاونت آموزشی، صادق بیگی از کارشناسان معاونت برنامه ریزی و فیض آبادی از کارشناسان معاونت فرهنگی شدند.

حجت الاسلام پهلوانی، بازدید از کانون های تخصصی، دانشگاهی و مراکز دیجیتال و همچنین بازدید سرزده از برخی از کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی را از برنامه های تیم بازرسی ذکر کرد و گفت: بازدید از فعالیت های فرهنگی و هنری، آموزش و پژوهش، مالی اداری، توسعه و ساماندهی، روابط عمومی، برگزاری شبستان و واحدخواهران، از برنامه های دیگر این تیم بازرسی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: تیم بازرسی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پس از جمع بندی فعالیت ها، و ارائه گزارش به دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 915 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد روستایی و شهری استان هرمزگان خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز