شهردار بندرعباس خبر داد:

پاکسازی و لایروبی خورهای بندرعباس پیش از آغاز بارش‌های پاییزی

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۰:۵۶
کد خبر: ۳۳۷۸۰۷
پاکسازی و لایروبی خورهای بندرعباس پیش از آغاز بارش‌های پاییزی
شهردار بندرعباس از پاکسازی و لایروبی خورهای این شهر پیش از آغاز فصل بارش‌های پاییزی و زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدید از روند پاکسازی و لایروبی خورهای بندرعباس اظهار کرد: خورهای شهر بندرعباس سالانه در چند مرحله مورد پاکسازی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نظم‌بخشی در مدیریت شهری و جلوگیری از خسارات و بی‌نظمی شهر در مواقع بارندگی صورت می‌گیرد، افزود: این کار برای شهرداری هزینه‌های زیادی بدنبال دارد انتظار می‌رود شهروندان نیز در پاکیزه نگهداشتن این محل‌ها همکاری لازم را داشته باشند و از تخلیه و ریختن زباله در خورها جداً خودداری کنند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که‎‎ به‎‎ وضوح ‎‎در‎‎ آن‎‎ دسته ‎‎از‎‎ خورهای ‎‎عبوری شهر ‎‎بندرعباس ‎‎که‎‎ از‎‎ حوزه‌‎‎های ‎‎برون‎‎ شهری‎‎ نشات‎‎ می‎‎گیرند،‎‎ قابل مشاهده ‎‎است‎‎، وجود‎‎ رسوبات ‎‎و‎‎ گل ‎‎و‎‎ لای‎‎ به ‎‎مقدار قابل‎توجه ‎‎در ‎مسیر ‏خور‎‎هاست.

امینی‌زاده بیان کرد: هنگام‎‎ بارندگی‎‎های‎‎ مداوم ‎‎و شدید، ‎‎مسیر حرکت‎‎ آب، ‎‎به‎‎ خصوص‎‎ در‎‎ مجاری ‎‎ورودی ‎‎پل‎‎ها‎‎ انسداد می‌یابد که در این راستا شهرداری بندرعباس اقداماتی برای رفع این مشکل انجام داده است.

وی با اشاره به برخی پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روزهای آتی شهر بندرعباس و بارش شدید باران، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس مانند سال‌های قبل پیش از بارندگی‌های پاییزی و زمستانی برای دفع آبهای سطحی اقدام به لایروبی و پاکسازی خورها کرده است.

اضافه می‌شود، در حال حاضر عملیات لایروبی و پاکسازی خورهای سنگ‌کن، شیلات، بلوار امام‌حسین و خور سهند توسط شهرداری بندرعباس در حال انجام می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز