تقدیر رییس بنیاد شهید بندرعباس از شهردار منطقه دو بندرعباس

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۵:۰۱
کد خبر: ۳۴۳۸۲۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس ضمن دیدار با شهردار منطقه دو، از وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، افشین مظهری شهردار منطقه دو بندرعباس در این دیدار اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروزه نیاز به تفکر عمیق در امر شهادت و خلاقیت و ابتکار در این فرهنگ دارد.

وی با اشاره به اینکه معرفی شهدا و بیان خاطراتی از آنها در محلات می‌تواند موجب آشنایی هر چه بیشتر جوانان با کسانی شود که در مسیر خدایی پا گذاشتند، افزود: انقلاب اسلامی ایران با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت دین مبین اسلام شکل گرفته است که این امر باعث ماندگاری و تأثیر گذاری آن در جوامع مختلف است.

شهردار منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه شهرداری گام‌های زیادی در مسیر معرفی شهدا برداشته است، ادامه داد: در همین راستا، شهرداری منطقه دو بندرعباس در نظر دارد تصاویری از 60 شهید عالیقدر را در سطح شهر نصب نماید.

مظهری در این باره بیان کرد: این اقدام با نصب تابلوهایی در سطح شهر توسط شهرداری منطقه دو بزودی انجام خواهد شد.

فتح‌آبادی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس نیز در این دیدار اظهار کرد: نصب تصاویر شهدا در سطح شهر، نه تنها باعث گسترش فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در مردم می‌شود، بلکه باعث خشنودی خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز خواهد شد.

در ادامه نیز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس با اهدای لوح‌ تقدیر از شهردار منطقه دو و شهردار ناحیه دو منطقه دو تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز