معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس خبر داد:

صدور شناسنامه فنی ساختمان‌ به منظور انجام تشریفات پیش‌خرید

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۷:۵۱
کد خبر: ۳۴۵۲۱۱
صدور شناسنامه فنی ساختمان‌ به منظور انجام تشریفات پیش‌خرید
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس از صدور شناسنامه فنی ساختمان‌ به منظور انجام تشریفات پیش‌فروش طبق قانون پیش‌فروش ساختمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، اصغر حسینی‌پور در این ارتباط ضمن اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان در بندرعباس با حضور نظام مهندسی، نماینده اداره‌کل ثبت اسناد و نماینده دفترداران رسمی اظهار کرد: طبق این قانون تمامی مالکینی که قصد پیش‌فروش ملک خود را دارند، ابتدا باید تمام مشخصات فنی ساختمان که توسط شهرداری تایید می‌شود را در دفاتر اسناد رسمی ثبت کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این قانون ارایه مدارکی از جمله پروانه ساختمانی و شناسنامه فنی برای پیش ‌فروش هر واحد الزامی است، افزود: در شناسنامه فنی ساختمان تمامی اوصاف ساختمان، جزء به جزء مشخص شده و برای هر واحد نیز شناسنامه فنی مجزا صادر و معاملات نیز باید بر اساس شناسنامه فنی انجام شود و پیش فروش ساختمان پس از اجرای فنداسیون ساختمان مطابق با گزارش ناظر پروژه صورت می یابد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه شهرداری بندرعباس آمادگی لازم جهت صدور شناسنامه فنی ساختمان در راستای اجرای این قانون را دارد، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این قانون، شهروندان می‌توانند از این پس با خاطری آسوده نسبت به پیش‌خرید املاک مسکونی اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز