شهردار بندرعباس:

تکریم ارباب رجوع از اصلی‌ترین اهداف مدیران نظام اسلامی است

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۵:۵۹
کد خبر: ۳۴۶۳۰۲
شهردار بندرعباس گفت: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که در شهرداری بندرعباس تأکید زیادی بر آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در حاشیه دیدار با شهروندان اظهار کرد: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که در شهردار بندرعباس تأکید زیادی بر آن می‌شود.

اساساً، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی ایران، یکی از اهداف مد نظر مدیران و مسئولان است.

شهردار بندرعباس با تأکید بر اینکه در دین مبین اسلام تأکید فراوانی بر جلب رضایت مردم شده است، خاطرنشان کرد: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگ‌ها جایگاه والایی دارد و تمام بزرگان دین و صاحبان اندیشه بر آن تأکید دارند.

امینی‌زاده با بیان اینکه رعایت حرمت انسان‌ها بنیادی‌ترین ارزش نظام اسلامی است، گفت: بین رضایت مردم و رضایت خداوند و بین تکریم انسان‌ها و تکریم خداوند، ارتباط مستقیمی وجود دارد و در جهان‌بینی اسلامی، راه خدا از میان خلق می‌گذرد، یعنی بدون تکریم انسان‌ها و جلب رضایت آن‌ها، رضایت و بندگی خدا امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه بر همین اساس ملاقات‌های مردمی در سطوح مختلف شهرداری بندرعباس به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: علاوه بر دیدار‌های روزانه برای انجام موارد پر اهمیت‌تر، شرایطی فراهم است تا مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی در ارتباط با مدیریت شهری دارند، مستقیما به عالی‌ترین مقام در این بخش گوش‌زد کنند.

اضافه می‌شود، در این ملاقات به بررسی مشاهدات و خواسته های این افراد پرداخت و برای رفع مشکلات و ارائه کمک به آنان دستور مساعدت صادر کرد.

در این روز شهردار بندرعباس با همراهی معاونین، مدیران و شهرداران مناطق به مشکلات حدود 100 نفر از شهروندان در زمینه‌های مختلف رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز