رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان؛

دانشجویان سفیران دانش هستند

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۴۷۲۰۰
دانشجویان سفیران دانش هستند
رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دانشجویان سفیران دانش هستند و دانش منشاء قدرت داشتن روحیه جستجو و تحقیق، تفکر انتقادی و نوشتاری برمبنای اصلاح و همچنین تفکر قبل از گفتار،لازمه فعالیتهای علمی دانشجویان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سهیل دادخواه رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ۱۶ آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند ایرانیان از هر قشری دربرابر استعمار ، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار، ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

وی افزود: دانشجویان سفیران دانش هستند و دانش منشاء قدرت؛ داشتن روحیه جستجو و تحقیق، تفکر انتقادی و نوشتاری برمبنای اصلاح و همچنین تفکر قبل از گفتار، لازمه فعالیت های علمی دانشجویان است.

دادخواه ادامه داد: روز دانشجو فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ دانشجویان ، این قشر عظیم و سرنوشت ساز را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن ها همواره در جهت شکوفایی ایران بزرگ تلاش کرده اند

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان در پایان گفت: 16 آذر روز فکرهای خلاق، روز اندیشه های نو، به شما دانشجوی عزیز تبریک می گویم شاد و سرفراز باشید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز