اخطار انتخاباتی استاندار هرمزگان به مسئولان:

اقدامات پیشگیرانه در بحث جرائم انتخاباتی افزایش می یابد/متخلفین در انتظار عزل باشند

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۶:۱۸
کد خبر: ۳۴۷۸۵۶
اقدامات پیشگیرانه در بحث جرائم انتخاباتی افزایش می یابد/متخلفین در انتظار عزل باشند
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: اقدامات پیشگیرانه در بحث جرائم انتخاباتی در هرمزگان افزایش خواهد یافت و مسئولان متخلف باید در انتظار عزل باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای معاونین استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، عنوان کرد: با هرکس که بخواهد در انتخابات از قانون عدول کند، برخورد جدی صورت می گیرد و همه باید توجه داشته باشند که قانون فصل الخطاب است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه در بحث جرائم انتخاباتی در هرمزگان افزایش خواهد یافت، افزود: به مسئولان و دست اندرکاران اخطار جدی می دهم که امکانات دولتی نباید بر له یا علیه فردی در انتخابات استفاده شود و رعایت اصل بی طرفی و حق الناس دانستن رای مردم موجب افزایش اعتماد عمومی و بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: ما باید اصل بی طرفی را رعایت کنیم و اگر کسی در انتخابات خود را به عنوان کاندیدای دولت معرفی کند با او برخورد جدی صورت می گیرد و بنده بارها اعلام کرده ام که دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات آینده ندارد.

جادری با بیان اینکه فعالیت لحظه به لحظه کاندیداهای انتخاباتی رصد می شود، تصریح کرد: بنده ضمن دعوت کاندیداها به رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی، می خواهم که از سیاه نمایی وضعیت جامعه برای گرفتن رای به طور جدی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است و نباید علایق شخصی و جناحی موجب خدشه به رکن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز