معاون سیاسی فرماندار بندرعباس :

پدیده شوم اعتیاد گریبانگیر جامعه شود بنیاد خانواده دچار تزلزل خواهد شد.

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۰۷:۴۲:۱۵
کد خبر: ۳۴۸۶۴۲
پدیده شوم اعتیاد گریبانگیر جامعه شود بنیاد خانواده دچار تزلزل خواهد شد.
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس ، معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ، بیان داشت : اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و فرد را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه در حوزه سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر می گذارد.

علی نیکویی اظهار داشت : همه ی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این خصوص باید دغدغه داشته و با بیان مسائل اجتماعی بصورت شفاف و واقعی به دنبال راهکار عملی و منطقی باشیم و باید به عنوان یک دغدغه برای اعضاء شورا باشد .

این مقام مسئول افزود : همه ی اعضاء باید با برنامه ریزی دقیق ، همت و تلاش خود را برای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر در بین افراد و خانواده های سالم بکار گیرند و هر دستگاهی که عضو شورای مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت نماید.

وی در ادامه یاد آور شد : اگر پدیده شوم اعتیاد گریبانگیر زنان و مردان جامعه شود بنیاد خانواده دچار تزلزل و آسیب خواهد شد .

علی نیکویی معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد : امروزه یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی مواد مخدر و روانگردان هاست از عوامل مهم تهدید جوامع بشمار می آید که دشمنان استکباری با برنامه‌ریزی‌های مدون و سرمایه‌گذاری‌های فراوان با یک سیستم مرموزانه جوانان ما را که موتور محرکه اجتماع هستند مورد هدف قرار داده‌اند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز