با حضور مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون و کار؛

همایش پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار وتولید هرمزگان برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۴۹۵۵۲
همایش پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار وتولید هرمزگان برگزار می شود
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری همایش پیشگیری از کاهش آسیب های اجتماعی با اولویت اعتیاد در جامعه کارگری هرمزگان با همکاری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، اداره کل بهزیستی استان، شرکت پالایش نفت بندرعباس و شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "کیامرث برخورداری" افزود: این همایش با حضور دکتر"افشار" معاون محترم کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دکتر "صفاتیان" رئیس کارگروه مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام، "بستان منش" مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وهاب زاده مدیرکل امور فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر و مدیران دستگاههای اجرایی و بنگاههای اقتصادی و اعضای تشکل های کارگری وکارفرمایی و تعاونگران25 آذرماه سال جاری  در بندرعباس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش آسیب های اجتماعی جامعه کار و تولید از برنامه های اصلی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی می باشد، پیشگیری از اعتیاد را نیازمند یک برنامه منسجم با فعالیتهای مستمر ذکر کرد.

برخورداری، افزود: توجه به راههای پیشگیری و مقابله با اعتیاد در محیط های کارگری بسیار پر اهمیت است چرا که محیط های کارگری و کارگاهها نیز با موضوع اعتیاد مواجه اند.

 مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان اظهار امیدواری کرد که نتایج برگزاری این همایش اثربخش باشد و این نتایج به سایر واحدهای کارگری در سطح استان نیز تعمیم داده شود.

 وی با بیان اینکه تغییر نگرش و اصلاح روش های برخورد در محیط های کاری منجر به سالم سازی جامعه هدف می شود، ضمن تاکید بر امر پیشگیری در محیط های کاری و کارگری، گفت: مدیران صنایع نقش تاثیرگذاری در امر پیشگیری از اعتیاد دارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز