شهردار بندرعباس تشریح کرد:

اقدامات حمل و نقلی و ترافیکی شهرداری بندرعباس

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۷:۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۵۱۲۲۴
شهردار بندرعباس از اجرای تقاطع‌های غیر هم‌سطح، بهسازی پیاده‌روها، اجرای پروژه اتوبوس پرسرعت شهری، توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان بخشی از فعالیت‌های این مجموعه در حوزه حمل و نقل و ترافیک یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی‌زاده در همایش تجلیل از فعالین حمل و نقل که به مناسبت روز حمل و نقل در محل سالن فردوسی شهرداری مرکزی بندرعباس برگزارش شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دوره مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس دنبال شده، توسعه حمل و نقل دورن‌شهری است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های اصلی هر شهر، رونق حمل و نقل عمومی است که می‌تواند زمینه زندگی همراه با آسایش را فراهم سازد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح، بهسازی پیاده‌روها، ساخت پل‌های عابر پیاده، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و غیره، تازه‌ترین اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی و ترافیک است.

 امینی‌زاده ادامه داد: اجرای پروژه اتوبوس پرسرعت شهری(BRT) و توسعه ناوگان تاکسیرانی نیز جزو دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری بندرعباس در این حوزه است.

وی در ادامه نیز با تقدیر از اعضای شورای حمل و نقل و ترافیک، گفت: برای ایمن‌سازی معابر نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا تصادفات و تلفات رانندگی در شهر کاهش یابد.

شهردار بندرعباس در انتها نیز تأکید کرد: هر اقدامی که در عرصه حمل و نقل و ترافیک شهر صورت می‌پذیرد، حاصل تلاش جمعی دست‌اندرکاران این عرصه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز