به همت جهاد دانشگاهی هرمزگان؛

ساحل پارک غدیر بندرعباس پاکسازی شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۷:۳۸
کد خبر: ۳۵۱۲۵۵
ساحل پارک غدیر بندرعباس پاکسازی شد
ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده بوستان غدیر با حضور تعدادی از دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان دربرنامه مشارکتی شهرداری منطقه یک بندرعباس و جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان از زباله و پسماند های خشک و تر پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سهیل دادخواه رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان واحدهرمزگان در حاشیه این برنامه، برگزاری این حرکت نمادین را گامی بلند در راستای توسعه پایدار دانست و عنوان کرد: برنامه پاکسازی ساحل در شورای سیاستگذاری جهاددانشگاهی هرمزگان در ماه های گذشته به تصویب رسیده بود که خوشبختانه توانستیمامروز آن را با مشارکت گسترده دانشجویان به اجرا دربیاوریم.

دادخواه با بیان اینکه هدفاصلی اینچنین برنامه هایی ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست و توجه به حق و حقوق نسل های آینده است، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانشجویان استقبال مناسبی صورت گرفته بود و برنامه ای که این چنین آغاز شود به طور قطع در برنامه هایآتی بسیار منسجم تر و باشکوه تر برگزار می شود.

وی در پایان ابراز امیدواریکرد اینچنین برنامه هایی سبب شود تا شهروندان با توجه به مقوله محیط زیست در مسیرکاهش تولید زباله گام بردارند.

رییس مدیر سازمان دانشجویان  جهاد دانشگاهی هرمزگان در ادامه گفت:  هدف از برگزاری ای برنامه افزایش مشارکت شهروندان در توجه به محیط زیست است.

وی عنوان کرد: به همت کانون دوست داران طبیعت  و ساحل - سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان  و شهرداری منطقه یک بندرعباس و شرکت شیرین عسل شعبه بندرعباس  ساحل پارک غدیر  پاک سازی شد.

 مرتضی نعمت الهی اظهار کرد: پاک سازی ساحل پارک غدیر بندرعباسروز پنج شنبه  26آذر ماه سال جاری ساعت 16 عصربا حضور دانشجویان استان انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز