مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

تسریع در اجرای پروژه های راهسازی نیازمند تزریق اعتبار است

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۷:۲۱
کد خبر: ۳۵۲۷۳۳
تسریع در اجرای پروژه های راهسازی نیازمند تزریق اعتبار است
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خواستار تزریق بودجه برای تسریع در فعالیت های عمرانی حوزه راهسازی شرق هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرشید دستوان در بازدید مسعود دالمن معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان از پروژه های در دست اقدام شرق استان با تاکید بر اینکه پروژه های این مناطق طبق برنامه پیش می رود، خاطرنشان کرد، به دلیل اهمیت پروژه های شرق هرمزگان بویژه جاسک می طلبد در حوزه راهسازی اقدامات پررنگ تری صورت گیرد. از این رو راه و شهرسازی با در نظر گرفتن اهمیت این اقدام پروژه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: تسریع در روند پروژه ها نیازمند تامین اعتبار مورد نیاز است که می طلبد با نگاه مثبتی که دولت به منطقه دارد اعتبارات لازم نیز تزریق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین به احداث پل جلابی اشاره کرد و گفت: پل بزرگ جلابی با 360 متر طول و راه های طرفین آن با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در حال اجراست. وی ابراز امیدواری کرد، این پل تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

دستوان گفت: با بهره برداری از این پل تنها نقطه حادثه خیز محور بندرعباسـ میناب ـ رودان حذف خواهد شد.

وی ادامه داد، باند برگشت بزرگراه بندرعباس ـ میناب نیز توسط پیمانکار مربوطه در حال احداث است که با تکمیل آن پرونده بزرگراه این محور بسته می شود. وی در این ارتباط ادامه داد، عملیات اجرایی این بزرگراه حد فاصل دوراهی چاه شیرین ـ میناب با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال در حال انجام است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین گفت: در حال حاضر 58 پرو‍ژه احداثی در شهرستان های میناب، سیریک، جاسک به طول 7/184 کیلومتر در برنامه اجرایی امسال است که تاکنون 3/95 کیلومتر آسفالت شده و تا پایان سال نیز در صورت تحقق منابع مالی 9/29 کیلومتر قابل انجام می باشد.

وی همچنین به 19 پروژه روکش آسفالت شهرستان های میناب، سیریک و جاسک به طول 7/164 کیلومتر آسفالت شده و در صورت تحقق منابع مالی 6/96 کیلومتر قابل آسفالت می باشد.

در این بازدید همچنین معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان موانع پیش روی پروژه های راه و شهرسازی مورد بررسی قرار داد و ابراز امیدواری کرد، با تدابیری که اندیشیده می شود بتوان اعتبارات مورد نیاز را تخصیص داد تا پروژه ها در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز