فرماندار رودان:

مهمتریت هدف دولت تدبیر امید برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمندو حفظ بی طرفی است

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۵۳۰۴۰
مهمتریت هدف دولت تدبیر امید برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمندو  حفظ بی طرفی است
فرماندار رودان گفت: دولت تدبیر و امید برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و ایجاد شرایطی برابر برای رقابت احزاب و گروه های سیاسی در اسفند ماه سال جاری در این شهرستان آمادگی کامل را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، احمد محمودی، فرماندار رودان گفت: دولت یازدهم در تلاش است با صداقت و رعایت اصل بی طرفی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و مشارکت گسترده و حداکثری مردم در این رقابت سیاسی را فراهم سازد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید این اطمینان را به مردم و کاندیداها می دهد که در انتخابات پیشرو، ذره ای از قانون تخطی نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد، امکانات بیت المال له یا علیه نامزدهای انتخاباتی مورد استفاده قرار بگیرد.

محمودی در ادامه از تشکیل هیات اجرایی انتخابات و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: التزام به قانون از سوی هیات اجرایی و میزان نظارت و آمادگی ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی باعث ایجاد فضای سالم، امن و قانونمند خواهد شد.

وی اضافه کرد: لازمه یک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی این است که همه در چارچوب قانون حرکت کرده و همگان اعم از نامزدان، هواداران، مسئولان و دست اندرکاران، حول محور قانون، عمل و رفتار کنند.

محمودی خاطر نشان کرد: هر فرد و جریانی که از قانون تخطی کرده و مرتکب جرم شود، بدون هیچ اغماض و ملاحظه ای با فرد و یا جریان خاطی، برخورد خواهد شد.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اداری و اجرایی اظهار داشت: مسئولان اجازه تبلیغ له یا علیه کاندیداها را ندارند و اگر مسئولی قصد دارد، مرخصی بگیرد و برود برای نامزدهای انتخاباتی تبلیغ کند، پیش از مرخصی گرفتن، از مسئولیت خود، استعفاء بدهد.

محمودی ادامه داد: از امروز تا زمان برگزاری انتخابات به هیچ مدیری اجازه گرفتن مرخصی داده نمی شود مگر در شرایط خاص و ضروری. 

وی با اشاره به نقش و عملکرد احزاب در چارچوب قانون خاطر نشان کرد: فعالیت احزاب در چارچوب قانون می تواند زمینه های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم آورد.

محمودی اضافه کرد: طبق قانون همه متولیان امر برگزاری انتخابات بایستی در جهت برگزاری یک انتخابات قانونمند تلاش کنند و زمینه حضور حداکثری مردم را نیز فراهم سازند.

وی با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان باید توجه لازم را در جهت برگزاری یک انتخابات سالم داشته باشند افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه برگزاری یک انتخابات سالم در رودان فراهم شده است.

محمودی با اشاره به اینکه رودان خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می کند افزود: تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت های قانونی، امانت دار خوبی برای تمامی سلایق در این انتخابات باشیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، بر توسعه تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمند در اسفند ماه سال جاری در شهرستان رودان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز