قاسمی عنوان کرد:

یکی از ابزارهای چرخه تولید ، توزیع و صادرات است

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۵۴۴۷۳
یکی از ابزارهای چرخه تولید ، توزیع و صادرات است
جلسه کارشناسی بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل واحدهای تولیدی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به نیاز ایجاد زیرساختها برای توسعه حمل و نقل استان اظهار داشت: مطمئنا با تعامل و همکاری با یکدیگر در فعالیتهای اقتصادی شاهد رونق تولید و توسعه پایدار استان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در کنار یکدیگر می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها شود که سودآوری بیش از پیش تولید را، به دنبال دارد.

قاسمی ادامه داد: باید با دقت کارها را انجام داد تا هیچ بخشی آسیب نبیند و از طرفی حمایت از واحدهای تولیدی را هم داشته باشیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: توزیع کنندگان در استان هیچ فضای رقابتی ندارند و با توجه به ظرفیتهای استان هرمزگان و تولید 10 میلیون تن فولاد در سالهای آینده باید یک شبکه حمل و نقل فولادی در استان تعریف شود و با مدیریت هزینه ها، فضای رقابتی را در بخش های تولیدی تقویت نماییم.

وی تاکید کرد: رانندگانی که در معادن استان تلاش می کنند باید حمایت، ساماندهی و با برنامه ریزی منظم عضوء ناوگان حمل و نقل قرار گیرند و عنوان کرد: باید فرآیندی تعریف شود تا مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در خصوص حمل و نقل رفع شود .

در پایان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خواستار بسته حمایتی حمل و نقلی برای شرکتهایی که کالاهای خود را در استان تولید می کنند شد.

شایان ذکر است: در جلسه مذکور نرخ های پایه رانندگان و بارنامه های صادره در استان هرمزگان با سایر استانها مقایسه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز