فرماندار رودان:

مشارکت رای اولی ها در انتخابات بسیار موثر و سرنوشت ساز خواهد بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۶:۴۵
کد خبر: ۳۵۴۵۷۳
مشارکت رای اولی ها در انتخابات بسیار موثر و سرنوشت ساز خواهد بود
فرماندار رودان گفت: مجریان اصلی انتخابات خود مردم هستند و حضور کسانی که برای اولین بار شرایط رای دهنده را دارند در دو انتخابات پیش رو بسیار موثر و سرنوشت ساز خواهد بود

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان: احمد محمودی فرماندار شهرستان رودان در جمع دانش آموزان بخش جغین که برای اولین بار شرایط شرکت در انتخابات را خواهند داشت: با اشاره به قرار داشتن در سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی که همان تحقق وحدت در سطح جامعه است ،حضور آنها را در پای صندوق های رای بسیار موثر و سرونشت یاز دانست و گفت :آنها نقش مهمی را در مشارکت حداکثری مردم در این دو انتخابات پیش رو خواهند داشت.

فرماندار شهرستان رودان در ادامه افزود: همواره احادیث فراوانی از پیامبر عظیم شان اسلام و ائمه اطهار و همچنین  در بیانات حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب مطالب متعددی در نقش و اهمیت مردم در اداره جامعه و حکومت ایراد شده است،و همچنین گفت: مسئولین قطعا بر همان عهدی که در قبال حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بسته اند پای بند خواهند بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان خاطر نشان کرد: مجری اصلی برگزاری انتخابات خود مردم هستند که با تشکیل هیات اجرایی در سطح بخش ها و شهرستان ها کارها را برابر قانون پیش می برند.

فرماندار رودان افزود:آنچه که در این مدت باقی مانده تا زمان انتخابات بیان خواهد شد در راستای تاکید به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات است

احمد محمودی تصریح کرد: با حضور پر شور تمامی رای اولی ها در انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمند و باشکوه خواهیم بود و حفاظت و صیانت از آرای رای دهندگان نیز وظیفه ما خواهد بود.

فرماندار رودان در ادامه گفت:تلاش خواهیم کرد که زمینه حضور آسان و سهل مردم را در پای صندوق های رای فراهم نماییم.

وی سخن وزیر کشور را مبنی بر اینکه ما یار مردم ایران اسلامی هستیم و رعایت دقیق قانون جزء سیاست اصلی وزارت کشور است را مبنای عمل در راستای برگزاری انتخابات عنوان نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز