مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان؛

راه اندازی مجدد ۱۷ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی هرمزگان

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۲:۰۵
کد خبر: ۳۵۵۰۹۱
راه اندازی مجدد ۱۷ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی هرمزگان
بهمن غلامپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از راه اندازی مجدد 17 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی هرمزگان در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهمن غلامپور گفت: در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید و حمایت از این بخش 17 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان با اشتغال 171 نفر و سرمایه گذاری بالغ بر 172977 میلیون ریال مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بیان کرد: واحدهای فوق در شهرکهای صنعتی شماره 1 و 2 و 3 بندرعباس، بندرلنگه مستقر می باشند که در زمینه صنایع شیمیایی، غذایی و کانی غیرفلزی فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین مشکلات واحدهای مجدد راه اندازی شده تامین نقدینگی و فقدان بازار می باشد که در این راستا جلسات متعددی با بانکهای عامل در این خصوص برگزار شده است.

بهمن غلامپور افزود: درحال حاضر تعداد کل قرارداد واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی تعداد 741 قرارداد با متقاضیان جهت سرمایه گذاری منعقد گردیده که از این تعداد 375 واحد صنعتی با اشتغال 5209 نفر با سرمایه گذاری بالغ بر 1814 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان افزود: این شرکت مصصم است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرکها و نواحی صنعتی استان به دلایل مختلف غیرفعال شده اند را راه اندازی مجدد نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز