سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر باید از خدمات مورد نیاز بهره مند باشند

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۷:۴۱:۰۱
کد خبر: ۳۵۶۴۴۰
پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر باید از خدمات مورد نیاز بهره مند باشند
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: پروژه های اعلام شده از سوی دستگاه های اجرایی استان برای دهه فجر، در صورتی قابل افتتاح و بهره برداری است که از تمامی خدمات مورد نیاز مانند آب و برق و دیگر خدمات بهره مند باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود دالمن در جلسه هماهنگی پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر استان هرمزگان، عنوان کرد: خدمت‌رسانی به مردم یک فرصت برای مسئولان است که باید آن را غنیمت بشماریم و در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه هدف از گرامیداشت دهه فجر تجدید بیعت با ولایت و میثاق مجدد با شهدا، امام شهیدان و مقام معظم رهبری است، افزود: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند و مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید برنامه های خود را به نحوی برنامه ریزی کنند که برنامه های دهه فجر نسبت به سال های گذشته با شور و شکوه بیشتر برگزار شود چون ما هرچه داریم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان باید فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر را جهت مستند سازی اعلام کنند و لیست پروژه‌های قابل افتتاح نیز باید تا 15 دی ماه سال جاری ارائه شود.

دالمن خاطر نشان کرد: پروژه های اعلام شده از سوی دستگاه های اجرایی استان در صورتی قابل افتتاح و بهره برداری است که از تمامی خدمات مورد نیاز مانند آب و برق و دیگر خدمات بهره مند باشند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه  برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه فعالیت های عمرانی با معرفی طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری، برای برنامه ریزی جهت افتتاح پروژه های ذیربط در دهه مبارک فجر، اعلام آمادگی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز