معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت:

فتنه‌ها را باید با روشنگری خنثی کرد

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۰:۱۸
کد خبر: ۳۵۶۴۶۲
معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: فتنه‌ها را باید با روشنگری خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار بندرعباس در سالروز حماسه ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تجمع در میدان انقلاب این شهر بار دیگر اقدام فتنه گران سال 88را محکوم و با ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه، روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شده است افزود: مهمترین پیام نهم دی ماه، لبیک به سخنان مقام عظمای ولایت و حمایت از منویات ایشان است، در این روز حماسی و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نهم دی ماه افزود: معظم له در این باره فرموده اند: نهم دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود، همانگونه که در ابتدای انقلاب محرم به کمک این مردم آمد در قضایای نهم دی هم عاشورا به کمک ملت آمد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، نهم دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان دانست و تصریح کرد: همه اقشار جامعه به ویژه عالمان و مبلغین دینی، با حضور جدی و به موقع خود در صحنه، مدافع انقلاب اسلامی و ارزشهای والای آن بودند و با شعارهای کوبنده خود، خواستار حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی در جامعه ایران اسلامی شدند.

وی گفت: استکبار جهانی  توهمات زیادی را در سر می‌پروراند و به این دلیل می‌کوشید تا آتش فتنه بیش از پیش شعله‌ور شود، اما ملت ایران با  حضور میلیونی خود در  9 دی‌ماه توانست آبی بر این آتش فتنه‌گری‌ها بریزد.

انصاری راد افزود:  به جرأت می‌توان گفت که در هفته‌ها و ماه‌های نخست به راه افتادن فتنه با شعارهای عوام فریبانه فتنه‌گران قصد ایجاد شبه در جامعه را داشتند ولی با شعارها ساختارشکنانه در روز عاشورا و اهانت به مقدسات ماهیت پلید این فتنه مشخص شد و به این دلیل مردم وارد صحنه شدند وبه این  فتنه پایان دادند.

 حجت الا سلام انصاری راد با اشاره به فتنه 88تصریح کرد: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق مقام معظم رهبری معلوم نبود به سر این نظام چه  می‌آمد.

معاون فرهنگی،آموزشی وپژوهشی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: حماسه 9 دی یک زیبایی خاصی داشت و این زیبایی به خاطر این بود که مردم فقط برای دینشان به میدان آمده‌اند و در این راهپیمایی روح دین حاکم بود.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد ضمن بیان این که یکی از اقدامات دشمن علیه کشور ما، خدشه دار کردن انگیزه الهی است، گفت: از نقشه های دشمن این است که مردم را به ماهواره و فضاهای مجازی ناسالم سرگردان کنند و سه اصل انگیزه الهی، معنویت مردم و ولایت فقیه را هدف قرار داده اند و فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد وهر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود.

 وی در پایان گفت: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب عظمتی وصف ناشدنی در مهار فتنه داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز