مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر؛

صادرات نخستین محموله دام زنده از طریق اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر به مقصد بندر الرویس قطر

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸:۰۵
کد خبر: ۳۵۷۸۸۹
صادرات نخستین محموله دام زنده از طریق اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر به مقصد بندر الرویس قطر
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از صادرات نخستین محموله احشام از طریق این بندر به مقصدبندر الرویس کشور قطر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، "محمد محسنی" ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش روابط تجاری بندر شهید باهنر با بنادر کشورهای حاشیه خلیج فارس تعداد 2 هزار و580رأس دام زنده  توسط 4 فروند لنج باری از بندر شهید باهنر به مقصد بندر الرویس کشور قطر بارگیری و صادر شد.

وی اظهار داشت : صدور مجوزهای لازم جهت صادرات دام زنده بر اساس درخواست صاحبان کالا، توسعه صنعت دامپروری، ارز آوری و گسترش صادرات و مراودات تجاری را از جمله اهداف این بندر عنوان کرد .

مدیر اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر با اشاره به اینکه ارزش نخستین محموله دام صادراتی در این بندر بیش از 645هزار دلار بوده است، و روند این نوع محموله صادراتی ادامه داشته و مقرر است طی روزهای آینده 2500 رأس دیگر به آن کشور صادر گردد .

وی افزود: برای صادرات محموله احشام، تاکنون10 فروند لنج باری مطابق با استانداردهای ایمنی عملیات دریایی و بندری و دامپزشکی استان تجهیز شده است .

محمد محسنی در پایان خاطر نشان کرد ، برخورداری از زیرساخت های مناسب، نظارت ۲۴ ساعته عملیات بر اساس استانداردهای ایمنی، حضور نمایندگان دامپزشکی، همکاری گمرک، سرعت ارائه خدمات و وجود شناورهای مناسب در بندر شهید باهنر موجب شده تا صاحبان کالا این بندر را به عنوان یکی از بنادر مهم صادرات احشام در سطح استان انتخاب کنند .

لازم به ذکر است ، حمل صادرات دام زنده از بندر شهید باهنر دارای سابقه چند ساله می باشد که صادرات این نوع محموله تاکنون بیشتر به کشورهای عمان و امارات بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز