مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

بازدید های مستمر؛زمینه سازکیفیت بخشی فعالیت مدارس است

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۶:۵۰
کد خبر: ۳۵۹۷۲۲
بازدید های مستمر؛زمینه سازکیفیت بخشی فعالیت مدارس است
مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در حاشیه بازدید از مدارس شاهد گفت: افزایش کیفیت امورات آموزشی،تربیتی ومشاوره ای دانش آموزان در گرو بازدید های هدفمند و مستمر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمد قویدل مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس به منظور آشنایی با دانش آموزان طرح شاهد و رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان ؛از مدارس شاهدبازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهارداشت: وضعیت آموزشی و تربیتی  27دانش آموز دخترطرح شاهد در مدرسه شاهد ابتدایی و 20دانش آموز دختر دبیرستان دوره اول شاهد مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفت.

قویدل به بازدید ماهانه از وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد اشاره کرد وگفت: اگر بازدید ها تداوم داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد بسیاری از مسائل موجود درمدارس  برطرف خواهد شد.

به بیان این مسئول ؛بازدید از مدارس تصمیم گیران عرصه تعلیم وتربیت را با مسائل موجود در مدارس آشنا می سازد و کیفیت اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس را از نزدیک لمس خواهند کرد که  این امر می تواند ارتقاء و کیفیت بخشی امورات جاری در مدارس را ارتقاء بخشد.

قویدل خاطر نشان کرد:بیش از 180 دانش آموز دختر و پسر در قالب طرح پراکنده ومتمرکز در مدارس آموزش و پرورش  ناحیه یک بندرعباس مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز