اکرمی مطرح کرد:

فرهنگ پرداخت زکات ترویج پیدا کند

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۲:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۶۵۷
فرهنگ پرداخت زکات ترویج پیدا کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ زکات گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استان برای فائق آمدن بر فقر در هرمزگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای زکات استان هرمزگان اظهار داشت: زکات می‌تواند در ایجاد یک حکمرانی خوب نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با اشاره به آثار و معضلات فقر در جامعه تاکید‌کرد: فقر علاوه بر معضلات و مشکلات اقتصادی، معضلات عظیم اجتماعی نیز به دنبال دارد که نمی‌توان رقمی برای آن در نظر گرفت و بر روی نسل‌های آینده اثر سوء می‌گذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از فقر به عنوان یکی از عوامل ایجاد معضلات اجتماعی در جامعه یاد و تصریح کرد: دین اسلام به همگان یاد داده که با پرداخت زکات، بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان برطرف شود تا از این رهگذر به برخی از معضلات اجتماعی فائق آییم.

اکرمی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان در زمینه فقرزدایی گفت: با شناختی که از مردم این استان داریم اگر به خوبی در زمینه پرداخت زکات توجیه شوند مطمئنا به راحتی مبلغی را که باید، به عنوان زکات پرداخت می‌کنند.

وی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ زکات در استان هرمزگان اعلام آمادگی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز