توسط باشگاه شهرداری بندرعباس؛

فستیوال زیر ۱۰ سال مدارس فوتبال برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۴:۱۶
کد خبر: ۳۶۷۲۳۱
به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نخستین دوره فستیوال رده سنی زیر 10 سال مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس با حضور شش تیم در زمین نخل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، مدیر فنی مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این فستیوال طبق اهداف بلند مدت باشگاه شهرداری برگزار شده است، اظهار کرد: امیدواریم سایر باشگاه‌ها و مدارس فوتبال از این برنامه‌ریزی باشگاه شهرداری الگوبرداری کرده و در صدد رشد فوتبال پایه باشند.

محمد زراعتکار با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات در طول سال می تواند نونهال فوتبالیست را در کنار آموزش در فوتبال به بلوغ برساند و طبق دستورالعمل  AFC سالانه باید بیش از 25 مسابقه برگزار شود.

وی با تقدیر از نگاه مثبت مدیران باشگاه شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد برگزاری اینچنین فستیوال های منظم و هدفمندی در سایر باشگاه ها باشیم تا بتوانیم فوتبال هرمزگان را از وضعیت فعلی خارج و در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

زراعتکار در پایان بیان کرد: برگزاری چنین فستیوال هایی سبب معرفی استعدادها، برگزیدن آن ها و معرفی به تیم های ملی می شود.

لازم به ذکر است، این فستیوال طبق برنامه ریزی های قبلی توسط باشگاه شهرداری بندرعباس روز جمعه(9 بهمن) با حضور مدارس فوتبال شهرداری بندرعباس، آبفا، علمدار، کرانه خلیج فارس، شاهین و کامبیز رحیمی با حضور بیش از 100 نونهال زیر 10 سال در زمین نخل بندرعباس شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز