پیام تبریک فرماندار بندرعباس به مناسبت دهه مبارک فجر

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۷:۵۲:۳۹
کد خبر: ۳۶۷۵۹۸
پیام تبریک فرماندار بندرعباس به مناسبت دهه مبارک فجر
احمد پویافر فرماندار بندرعباس با صدور پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، در متن پیام آمده است : فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم ، امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بندرعباس تبریک می گویم .

12بهمن هر سال، یاد آور ورود مسرت بخش و تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، بزرگ مرد و حقیقت جاودانه ای که با رهبری حکیمانه خویش، طومار ننگین ستمگران را در هم پیچید و آزادی و عزتمندی را برای مردان و زنان ستم ستیز ایران اسلامی به ارمغان آورد.

بی تردید اگر امروز مشاده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و رییس جمهور شجاع ایران اسلامی، روحانی تجلی یافته است.

اینجانب سی و هفتمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام مبارک به همه فجر آفرینان به ویژه رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، از آحاد اقشار مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان بندرعباس دعوت به عمل می آید تا یکبار دیگر در سال ( دولت و ملت همدلی و همزبانی ) با نقش آفرینی مجدد و تجدید پیمان دوباره با آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن شرکت نمایند .
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز