رسانه، ابزاری موثر در تامین امنیت و موفقیت های پلیسی

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۶:۳۴
کد خبر: ۳۶۷۶۲۲
رسانه، ابزاری موثر در تامین امنیت و موفقیت های پلیسی
فرمانده انتظامی استان با اشاره به جایگاه والای پلیس در جامعه،گفت: رسانه، ابزاری موثر در تامین نظم،امنیت و موفقیت های پلیسی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزا... ملکی" در کارگاه آموزشی مستند سازان فرماندهی انتظامی استان که در سالن همایش مهمانسرای طلوع بندرعباس برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر،بیان داشت: مردم ایران برای دفاع از سرزمین و حریم خود کوتاهی نمی کنند و این برای تمام جهانیان ثابت شده است.

وی افزود: معاونت اجتماعی معاونتی ماموریتی است که در تمام حوزه ها باید ورود پیدا کند،امروز هرکس رسانه را در دست داشته باشد موفق است و پلیس های تخصصی باید با حضور در صدا و سیما عملکرد پلیس را در جامعه منعکس نمایند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: فرماندهان و معاونان باید به مستند سازی بها دهند و با هموار کردن پل های ارتباطی می توانیم تلاش های نیروی انتظامی را به مردم اطلاع رسانی نماییم که این موضوع در بحث قاچاق بسیارحائز اهمیت است.

سردار ملکی با اشاره به جایگاه والای پلیس در جامعه ، اذعان داشت: در مواقعی عدم آگاهی مردم منجر به برخی درگیری ها می شود ، ناجا امروز سازمانی پیشرو است که ماموریت های خود را به خوبی ایفا می کند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ناجا برای نظام یک فرصت و مظهر اقتدار و برای هنجارشکنان و قانون گریزان تهدید است، لذا باید در ماموریت ها از حداکثر توان استفاده کنیم.

این مقام انتظامی گفت: ما در برابر شهدا تکلیفی بزرگ بر دوش داریم و باید نابسامانی های اجتماعی را سامان دهیم،قانون برای هدایت است و باید با تامین نظم و امنیت انتخابات زمینه را برای حضور حداکثری مردم مهیا سازیم و دشمن را که از هر ابزاری برای کارشکنی و صدمه استفاده می کند را ناکام گذاریم.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم با شکوه 22 بهمن، انتخابات و سال جدید اظهار داشت: حضور در انتخابات تکلیفی شرعی است و ما باید با خانواده ها در این مراسم حضور پررنگی داشته باشیم.

سردار ملکی افزود: یک ایرانی در همه جا دارای فرهنگ غنی ایرانی بوده و رضایت رهبر فرزانه انقلاب و مردم بهترین مزد و پاداش برای کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

سرهنگ"بهرامی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با قدردانی از تلاش های مستند سازان و رابطان اجتماعی گفت، هدف ما این است که مستند سازی از برنامه ها و ماموریت ها به صورت حرفه ای و فنی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: پیشگیری احتیاج به دانایی ،آموزش و تخصص دارد و ما باید با تلاش و کوشش جایگاه جامعه محوری پلیس را در جامعه منعکس کنیم.

معاون اجتماعی استان تصریح کرد: این کارگاه با حضور مستندسازان و رابطان اجتماعی شهرستان ها و پلیس های تخصصی با حضور اساتید مجرب برون و درون سازمانی به مدت دو روز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز