با حضور معاون وزیر تعاون و کار؛

اولین شرکت تعاونى توسعه و عمران در قشم افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۵:۴۹
کد خبر: ۳۷۰۰۶۰
اولین شرکت تعاونى توسعه و عمران در قشم افتتاح شد
اولین شرکت تعاونى توسعه و عمران شهری ثبت شده در استان هرمزگان با نام توسعه عمران شهرستانى مهرگان نیک قشم در این جزیره افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اولین شرکت تعاونى توسعه و عمران شهری ثبت شده در استان هرمزگان با نام توسعه عمران شهرستانى مهرگان نیک قشم با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، و یزدانی مشاور وزیر در امور تعاون و سلیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و فرماندار شهرستان قشم و جمعى از اعضاء تعاونى‌هاى فعال در این جزیره افتتاح شد.

این تعاونى در مهرماه امسال به ثبت رسیده است و یکهزار و 111 نفر عضو دارد. سرمایه اولیه این شرکت تعاونى 50 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت تعاونى توسعه عمران شهرستانى مهرگان نیک قشم گفت: عضویت در این شرکت براى عموم افراد بالاى 18 سال و ساکنین و کسانى که محل خدمت آنها در این جزیره است، آزاد است.

وى ادامه داد: در این تعاونى از یک سهم تا 10 سهم براى افراد حقیقى و حقوقى قابل واگذارى است و هر سهم 500 هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

حوزه فعالیت این شرکت تعاونى در زمینه عمرانى (ساخت مسکن، پل و ...) و اقتصادى است و تنها تعاونى سطح کشور است که حوزه فعالیت آن محدود نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز