به مناسبت دهه مبارک فجر؛

همایش ورزش‌های خانوادگی و پیاده‌روی خانواده در بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۷:۰۶
کد خبر: ۳۷۰۴۳۸
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری سومین همایش ورزش‌های خانوادگی و پیاده‌روی خانواده به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان، همایش ورزش‌های خانوادگی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و با همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و هیئت ورزش‌های همگانی برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور شمار زیادی از شهروندان بندرعباسی در گروه‌های سنی مختلف با هدف تندرستی و ‏ سلامت جسمانی خانواده‌ها و تأثیر ورزش در خانواده‌ها برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تأکید کرد: این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش خانواده در سلامتی، تشویق شهروندان به تحرک و ورزش کردن در جامعه برگزار می‌شود.

جهانبخش خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تأمین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش ورزش های خانوادگی است.

وی بیان کرد: این همایش بزرگ و پر نشاط در رشته‌های فوتبال‌دستی، مار و پله، گل فنی، طناب‌کشی، مسابقه فسقلی‌ها، نقاشی، پرواز بادبادکها، آمادگی جسمانی و فریزبی انجام شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به همین مناسبت از ابتدای بازار ماهی‌فروشان تا پارک کپشکن سورو خبر داد.

وی افزود: این همایش با مسابقه طناب‌کشی میان دو تیم ماهیگیران و صیادان ادامه پیدا کرد که در نهایت تیم صیادن موفق به پیروزی شدند.

لازم به ذکر است، در این همایش که با استقبال گسترده شهروندان رو به رو شد، جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز