سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان گفت:

فعالیت در حوزه های اقتصادی و بازرگانی رویکرد جدید سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان خواهد بود

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۸:۴۴
کد خبر: ۳۷۵۷۷۲
فعالیت در حوزه های اقتصادی و بازرگانی رویکرد جدید سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان خواهد بود
سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان گفت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان در سال 95 فعالیت در حوزه های اقتصادی و بازرگانی برای کمک به شهرداری های استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهرام حسین پور با اشاره به عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان، عنوان کرد: احداث بوستان های تدبیر ویژه بانوان در سراسر استان هرمزگان از مهمترین اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان در مدت اخیر بوده که خوشبختانه 11 بوستان بانوان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و احداث دیگر بوستان ها نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: پروژه محوطه سازی و تکمیل سردرب جدید ساختمان استانداری هرمزگان نیز از دیگر اقدامات این سازمان بوده که آماده بهره برداری است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان افزود: از دیگر اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان می توان به تامین و تجهیز مهمانسرای شهرداران هرمزگان در تهران و همچنین در بندرعباس اشاره کرد.

حسین پور با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان در سال 95 فعالیت در حوزه های اقتصادی و بازرگانی برای کمک به شهرداری های استان خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به برداشته شدن تحریم ها و اجرای برجام و موقعیت مناسب استان هرمزگان در نظر داریم تا فعالیت خود را در بخش اقتصادی و بازرگانی توسعه دهیم.

وی اظهار داشت: در این راستا واحد بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان که در گذشته راکد و نیمه فعال بود، با تامین نیروی انسانی متخصص فعال شده است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دیگر محور کار این سازمان فعالیت در زمینه گردشگری در سواحل استان هرمزگان و کمک به شهرداری های استان در این زمینه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز