استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

واحدهای تولیدی هرمزگان با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۷:۲۷:۳۰
کد خبر: ۳۷۹۳۳۲
واحدهای تولیدی هرمزگان با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند
استاندار هرمزگان گفت: همه واحدهای تولیدی استان هرمزگان باید با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: همه واحدهای تولیدی استان هرمزگان باید با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: هر کدام از واحدهای صنعتی در صورت نبود نقدینگی از محل اموال ، املاک ، دارایی و یا کالا بدهی های خود را پرداخت کنند تا در تأمین منابع انرژی مشکل برطرف شود.

استاندار هرمزگان افزود: واحدهای صنعتی تلاش کنند با ایجاد تعادل در هزینه ها و درآمد و جلوگیری از هزینه های اضافی تعهدات خود را به شرکت های برق و گاز هر چه سریعتر اجرایی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست گفت: در این نشست مقرر شد تولید کنندگان و توزیع کنندگان گاز و برق در استان در تفاهم با یکدیگر و برنامه ریزی مشخص تا پایان سال مشکلات را برطرف کنند.

خلیلی قاسمی افزود: اولویت پرداخت شرکت های تولیدی در استان در بخش صنعت با مطالبات کارگری است تا هم در بخش تأمین مواد اولیه و هم توزیع برق و گاز در شبکه توزیع با مشکلی پیش نیاید.

وی بیان داشت: کاهش قیمت جهانی فولاد و کاهش طرح های عمرانی در سال های اخیر واحدهای صنعتی استان را با مشکل روبرو کرده است.

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان مشکلات بدهی گاز و برق شش واحد صنعتی بزرگ استان بررسی شد.

واحدهای صنعتی آلومینیوم هرمزگان ، فولاد هرمزگان ، فولاد کاوه جنوب کیش ، فولاد جنوب ، سیمان و واحد صنعتی روی ، بیش از 400 میلیارد تومان در بخش برق و بیش از 50 میلیارد تومان در بخش گاز بدهی دارند.

شرکت آلومینیوم هرمزگان با بیش از 325 میلیارد تومان بدهی در بخش برق، بیشترین بدهکار منابع انرژی در استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز