معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در بندرعباس؛

پیگیری جدی مدیریت دارایی های فیزیکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۴:۳۷
کد خبر: ۳۸۰۲۳۵
پیگیری جدی مدیریت دارایی های فیزیکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵
معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در نشست تحصصی مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی، گفت: مدیریت دارایی های فیریکی انعکاس اقتصاد مقاومتی در حوزه بهره برداری است که در سال 95 به صورت جدی و در قالب نظام جامع بهره برداری پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمید رضا تشیعی با اشاره به جایگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه بهره برداری، اظهار داشت: ارائه خدمات زیر ساختی شبکه ای ایمن، مداوم و با کیفیت بالا را از جمله فعالیتهایی عنوان کرد که بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه؛ شرکت های آبفا در زمینه ارائه خدمات شهری موفق ترین تجربه ها را از زمان تشکیل داشته اند، تاکید کرد: این شرکت ها در زمینه بهره برداری باید با حداقل هزینه ها تعییرات بنیادی در شیوه های بره برداری پروره های آب و فاضلاب بدهند.

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور بر ضرورت حفظ و نگهداری و تعمیرات تاسیسات آب و فاضلاب تاکید نمود و گفت: این فرهنگ باید با توسعه دانش و مهارت ها ، فعالیت های بینشی و تغییر در رویکردها محقق گردد.

تشیعی در ادامه با بیان اینکه؛ شرکت های آبفا ، شرکت هایی انحصاری هستند که رقیب نداشته و مبتنی بر انبوه دارایی های فیزیکی می باشند و سرمایه بری سنگین و هزینه بالایی دارند. در نتیجه بایستی تمامی سرمایه های شرکت به طور ایمن و با کیفیت بالا در اختیار حوزه بهره برداری قرار گیرد.

تشیعی در پایان، بر مدیریت ارزش اقتصادی  و حفظ و آمادگی عملیاتی تجهیزات و سیستم های در شبکه آب و فاضلاب و مدیریت شرایط اضطراری و افزایش کیفیت تعامل با مردم و مشترکین از سوی شرکت های آب و فاضلاب تاکید کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز