معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛

صدور و تمدید ۱۳ هزار فقره گواهینامه‎ دریانوردی در هرمزگان

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳:۰۰
کد خبر: ۳۸۰۹۵۳
صدور و تمدید ۱۳ هزار فقره گواهینامه‎ دریانوردی در هرمزگان
معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صدور بیش از 13 هزار فقره انواع گواهینامه‎های دریانوردی در مراکز صدور اسناد دریانوردان این استان طی یازده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهدی نوفرستی" ضمن اعلام این خبر گفت: تغییر و تعویض گواهینامه ‏های دریانوردی براساس اصلاحیه کنوانسیون  STCW٢٠١٠ با در نظر گرفتن شایستگی، مهارت و آموزش دریانوردان انجام می‌شود.

وی افزود: 6هزار و 832 فقره گواهینامه شایستگی و مهارت، 6هزار و 217 فقره گواهینامه جانبی و 5 هزار و 334 فقره شناسنامه دریانوردی توسط اداره امتحانات و گواهینامه‌های دریانوردی استان طی یازده ماهه سال جاری صادر و تعویض شده است.

نوفرستی خاطرنشان کرد: طی این مدت، حدود 909 نفرآزمون در زمینه های قایقرانی، افسر دوم شناورهای ۳ هزارتنی، ملوانی نامحدود و کاربری موتور های دریایی در استان هرمزگان برگزار شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین گفت: دریانوردان پس از کسب تجربه و مهارت های عملی و تخصصی مجوز فعالیت در آب های کشور و منطقه را دریافت می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در استان هرمزگان ۱۱ مرکز آموزش فنون دریایی برای آموزش متقاضیان در بخش‌های مختلف حرفه دریانوردی فعالیت دارند.

نوفرستی در پایان بیان کرد: ناوبری شناور، آشنایی با ساختار و تعادل بدنه شناور، ارتباطات مخابراتی، دوره های جانبی آتش نشانی، کمک های اولیه و فنون بقا در دریا از جمله خدمات آموزشی است که در مراکز آموزش فنون دریایی هرمزگان ارایه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز