نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

کانون های مساجد از نظام در برابر توطئه های دشمنان پاسداری کرده اند

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۸۱۲۲۹
کانون های مساجد از نظام در برابر توطئه های دشمنان پاسداری کرده اند
استاندار هرمزگان با اشاره به نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد در تداوم انقلاب اسلامی، گفت: کانون های مساجد از نظام در برابر توطئه ها و شیطنت های دشمنان پاسداری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در همایش بزرگداشت بیست و سومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تالار شهید آوینی به استناد به آیه «إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَـئِکَ أَن یَکُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِینَ»،(مساجد خدا را تنها کسانى آباد مى‏ک نند که به خدا و روز بازپسین ایمان آورده و نماز برپا داشته و زکات داده و جز از خدا نترسیده‏ اند، پس امید است که اینان از راه‏یافتگان باشند)، عنوان کرد: این ویژگی ها در اعضای کانون های فرهنگی هنری که افرادی بی ادعا هستند که برای رضای خدا کار می کنند، مشهود است.

وی با اشاره به اینکه آبادانی مساجد منوط به فعالیت هایی است که در راستای رشد و تعالی جامعه صورت می گیرد، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مساجد به مرکزی برای ترویج علم، اخلاق و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی تبدیل شده اند.

جادری ادامه داد: یکی از برکات کانون های فرهنگی هنری این است که امروز مساجد مملو از جمعیت جوانان پرشور و با استعداد است که خود را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ آماده می کنند.

وی با ذکر اینکه اکثر شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تربیت یافته مسجد بودند، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت(علیهم السلام) فعالیت می کنند و جوانانی که در این مراکز پرورش یافته اند توانسته اند با ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن، تمامی توطئه ها را خنثی سازند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان از هرمزگان به عنوان استانی که وحدت، همدلی و همزبانی در آن حاکم است یاد کرد و افزود: رسیدن شمار کانون ها طی مدت پنج سال از 80 به بیش از 930 کانون اقدامی ستودنی است که مسئول دبیرخانه استان باید مورد تفقد قرار گیرد.

جادری ابراز امیدواری کرد که کانون های فرهنگی هنری که مرکزی برای تبلیغ رسالت پیامبر رحمت و مهربانی است، اقشار مختلف را تحت پوشش برنامه های خود قرار دهد.

وی، فضای مسجد را فضایی انسان ساز دانست و گفت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، حرکتی در راستای تربیت و سازندگی افراد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز