معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب؛

اگر جامعه موفق و پویایی داریم بواسطه حضور و نقش آفرینی بانوان می باشد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۶:۳۵
کد خبر: ۳۸۲۸۹۶
اگر جامعه موفق و پویایی داریم بواسطه حضور و نقش آفرینی بانوان می باشد.
معاون استاندار هرمزگان یادآور شد : اگر ما می خواهیم جامعه موفق و پویایی داشته باشیم تنها باید نگاهی ویژه به جایگاه و نقش بانوان در برنامه های خود داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده شهرستان میناب به ریاست علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با حضور مدیران ادارات و سازمانها و نماینده امور بانوان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار گردید.

معاون استاندار هرمزگان در ابتدای جلسه با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت : بدون تردید در میان زنان و بانوان اسلامی ، فاطمه زهرا (س) محبوبترین چهره دینی، علمی، ادبی، تقوایی و اخلاقی در میان مسلمانان و دیگر مردم جهان محسوب می شود . شخصیت حضرت فاطمه زهرا سیدة نساء العالمین اسوه و الگویی کامل برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت و درواقع در تمام شئون زندگی می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه سال 1394 سالی خوب برای ملت بزرگوار ایران بود که ابتدای آن با خبرهای بسیار خوب برجام آغاز و در ماه پایانی آن سرانجام برجام به فرجام رسید و یکی دیگر از رویدادهای خوب سال 94 در 7 اسفند رقم خورد آن هم حضور و مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود.

وی در ادامه سخنان خود گفت در سال 94 خبر خوبی که برای بانوان مینابی در ایام هفته دولت داشتیم تدبیر استاندار محترم مبنی بر کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پارک بانوان میناب بود که بحمدالله در ایام دهه فجر با حضور مدیرکل امور بانوان استاندار و شما بانوان محترم با همت و تلاش شهرداری میناب به بهره برداری رسید.

پاکدامن با اشاره به نقش زنان در تمام امور اجتماعی و اجرایی گفت: ما در انتخابات 7 اسفند شاهد نقش اثر گذار بانوان بودیم که تعدادی از شما بانوان گرانقدر بعنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای و سایر مسئولیت ها در برگزاری انتخابات همراهی و همکاری داشتید و برای اولین بار نیز در شهرستان میناب سه شعبه اخذ رای ویژه بانوان داشتیم که کلیه امور آن توسط خود بانوان انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب خاطرنشان ساخت: سال 95 سالی ویژه برای بانوان محترم می باشد زیرا ابتدا و انتهای سال مقارن با روز زن می باشد و بایستی کارگروه امور بانوان و خانواده نیز در سال آینده برنامه ریزی ویژه ای را برای پیشبرد امور بانوان در سطح شهرستان بکارگیرد.

معاون استاندار هرمزگان یادآور شد : اگر ما می خواهیم جامعه موفق و پویایی داشته باشیم تنها باید نگاهی ویژه به جایگاه و نقش بانوان در برنامه های خود داشته باشیم زیرا زنان شاکله اصلی و بنیان خانواده را تشکیل می دهند و هیچ برنامه ای بدون نقش آفرینی بانوان سرانجام موفقیت آمیزی نخواهد داشت پس بایستی همه دستگاههای اجرایی شهرستان در سال 95 برنامه مدونی در حوزه امور بانوان ارائه کنند و یکی از وظایف کارگروه تخصصی بانوان بررسی و نظارت بر اجرای این برنامه ها باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان سخنان خود گفت: کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان میناب یکی از مهمترین ظرفیتها برای توجه به مسائل حوزه زنان است که دستاوردهای خوبی نیز در موضوعات مختلف داشته که از تمامی اعضا و کسانی که با این کارگروه همکاری داشته اند تقدیر می کنم و امیدوارم با رویکرد جدید در سال 95 شاهد عملکرد بهتری از این کارگروه باشیم.

فیروزه میرابی مشاور فرماندارویژه میناب در امور بانوان و خانواده  طی سخنانی عنوان داشت : کارگروه تخصصی بانوان شهرستان یکی از موفق ترین کارگروه بود که اقدامات خوبی در راستای امور بانوان و خانواده در حوزه های آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی و رفاهی انجام داد که جا دارد از حمایتهای همه افراد بویژه فرماندار محترم  که با این کارگروه همکاری داشتند تقدیر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون نیز با نزدیک شدن به ایام سال نو نمایشگاه صنایع دستی زنان مینابی از 28 اسفند تا 15 فرودین به ارائه محصولات و دستاوردهای بانوان پرتلاش و موفق مینابی خواهد پرداخت و در خصوص گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در روزهای ابتدایی سال 95 برنامه های ویژه ای را برای بانوان و خانواده های محترم خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز