برگزاری همایش ایده شو

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۸:۴۱
کد خبر: ۳۸۲۹۴۶
برگزاری همایش ایده شو
با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان همایش ایده شو برگزار شد

به گزارش خیزگزاری برنا در هرمزگان، صمد حمزه ئی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در همایش ایده شو گفت:88 ایده در این همایش دریافت شده است که 14 ایده برتر توسط داوران انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان افزود:برای انتخاب ایده شاخص نو بودن ایده و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و قابلیت اجرایی مد نظر بوده است.

حمزه ئی با اشاره به کارآفرینی و نسل سوم دانشگاهها اظهار داشت:دانشجویان باید برای شغل آینده ی خود تخصص و مهارت لازم را فراگیرند که دیگر نیاز به استخدام در ادارات دولتی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بازار آینده حر کت به سمت فن آوری و تکنولوژی می باشد و مشاغل از حالت سنتی به سمت مدرن تغییر خواهد کرد و کسی در این بازار موفق خواهد بود که مهارت و تخصص لازم را داشته باشد.

حمزه ئی افزود: دانشجویان باید یک بخشی از وقت خود را در صرف یادگیری مهارت های کار آفرینی نمایند تا بتوانند اشتغال و آینده ی خود را تضمین کنند.

گفتنی است مراسم ایده شو با حضور پرشور دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در مرکز بندرعباس برگزار شد و از بین این 14 ایده به سه ایده برتر جوایز تعلق گرفت.

نفر اول: میلاد شرفی ایده پاک کننده کف کفش خودکار

نفر دوم :بهاره داوود پور ایده بستنی عرقیجات سنتی

نفر سوم:مرضیه امیری ایده خانه فرهنگ هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز