رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خبر داد:

مهیاسازی ۲۵۸ شعبه اخذ رای در غرب هرمزگان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۷:۲۵:۰۱
کد خبر: ۳۸۸۳۲۲
مهیاسازی ۲۵۸ شعبه اخذ رای در غرب هرمزگان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از آمادگی کامل ستاد انتخابات هرمزگان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان و مهیاسازی 258 شعبه اخذ رای در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات هرمزگان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در دور نخست تمامی عوامل تلاش و همت کردند به نحوی که یک انتخابات بسیار مناسب،‌ آرام و آبرومند را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از همه عوامل و مجریان و هیات نظارت تشکر کرده و باید اذعان داشت که دستاوردهای موجود حاصل کار و خرد جمعی است که باید قدردان آن باشیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار هرمزگان در ادامه افزود: همراهی و همدلی هیئت نظارت استان نیز در نوع خود بسیار قابل تامل و مسئولانه بود که امیدواریم مرحله دوم نیز با کمک مسئولان کمیته‌ها و امانتداری که در دور نخست دیدیم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

اکرمی با بیان اینکه نهایت تلاش عوامل اجرایی از فرمانداران تا افراد پای صندوق بر امانتداری بود، افزود: نتایج تحقیقات هیئت نظارت نیز همین امر را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات را برگزاری دور دوم انتخابات در غرب استان بسیج می‌کنیم، گفت: اهمیت این دور کمتر از دور نخست نیست چرا که منتخبان این دور نیز به عنوان نماینده مردم، وارد مجلس می‌شوند.

این مسئول خواهان فضاسازی و تبلیغات شهری و رسانه‌ای برای افزایش سطح مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات و خواستار تامین به موقع امکانات به میزان کافی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری دور دوم انتخابات تعداد 258 مورد شعبه اخذ رای پیش‌بینی و جانمایی شده است، افزود:50  مورد از شعبات در پارسیان، 133 مورد شعبه در بندرلنگه‌ و 75 مورد نیز در بستک پیش بینی شده است که تمامی امور مرتبط با این شعبات از جمله اجرا و امنیت آنها از الان مورد تمرکز و تامین قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان پیش بینی کرد: با توجه به تجربیات دور نخست پنج هزار نفر عوامل اعم از اجرایی و انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه غرب استان مورد نیاز باشد.

اکرمی با بیان اینکه در باب تامین صندوق اخذ رای مشکلی وجود ندارد، گفت: تامین خودرو و سایر وسایل مرتبط با پشتیبانی نیز به طور کامل دیده شده است.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: همچنین مسئولان ستاد انتخابات برای مساعدت و تسهیل بیشتر در امور طی روز انتخابات در سه مرکز شهرستان‌های غربی هرمزگان حضور می‌یابند، تا شاهد برگزاری هر چه بهتر انتخابات باشیم.

اکرمی اضافه کرد: برنامه آموزشی مرتبط با برگزاری انتخابات نیز به مدت دو روز برای مجریان انتخاباتی در بندرلنگه، پارسیان و بستک برگزار خواهد شد.

مهرداد یزدانی مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه تمامی خطوط ارتباطی برای انتخابات فعال و هیچ مشکلی در این باب وجود ندارد، گفت: در بعد تجهیزات نیز امکانات مورد نیاز به طور کامل فراهم است و هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: در بعد آموزشی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و در حوزه فناوری هیچ مشکلی نداریم.

مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ثبت احوال هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه ادارات ثبت احوال در سه شهرستان غرب استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند، افزود: نشست‌هایی در این باب برگزار شده و حتی به عنوان نمونه مخازن مورد مدیریت و ساماندهی بهینه قرار گرفته است.

حسین امیر تیموری مدیر کل اداری مالی استانداری هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه انتخابات اسفندماه یکی از انتخابات خوب در بعد برگزاری و اجرا بود، اضافه کرد: در دور دوم نیز با تمرکز و تجهیز امکانات و نیروها سعی می کنیم به بهترین نحو ممکن انتخابات در غرب استان برگزار شود.

مسعود پاکزاد رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هرمزگان نیز در ادامه ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه در مبحث اطلاع‌رسانی، سایت ستاد انتخابات استان همچنان فعال است، یادآور شد: روال اطلاع‌رسانی در دور دوم همانند دور گذشته خواهد بود و اخبار از کانال‌های موجود و تعریف شده با هماهنگی‌های لازم منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز