قاسمی عنوان کرد:

دستورکارهای کمیسیون نظارت در سال ۹۵ با رویکرد اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۵:۴۱
کد خبر: ۳۸۸۷۳۵
دستورکارهای کمیسیون نظارت در سال ۹۵ با رویکرد اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل
قاسمی در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس، دستورکار کمیسیون نظارت در سال 95 را با رویکرد اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس در سال 95 ضمن تبریک سال نو ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: در سنوات گذشته ساختار واحدهای صنفی، اتحادیه ها و اصناف در سطح استان با پشتوانه کمیسیون نظارت به شکل مشخص، ساختار منطقی را پشت سرگذاشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف و اولویت جلسات کمیسیون نظارت باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل صورت گیرد تا بتوانیم با جلوگیری از رکود اقتصادی و بیکاری شاهد رشد اشتغال و توسعه تولید باشیم و راهبردهای عملیاتی در سال 95را انجام دهیم تا در پایان سال نتیجه مطلوبی با همت و مشارکت یکدیگر داشته باشیم .

در ادامه جلسه در خصوص برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی به صورت الکترونیکی در شهرستان بندرعباس  مقرر شد اتاق اصناف با همکاری اتحادیه های صنفی زیرساختهای لازم را در راستای برگزاری انتخابات الکترونیکی ایجاد نمایند.

در پایان برنامه ها و اولویت های اجرایی اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی استان در راستای اقتصاد مقاومتی  تشریح شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز