سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

دستگاه های اجرایی هرمزگان در تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار جزیره هرمز مشارکت کنند

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۹:۲۶
کد خبر: ۳۸۹۱۴۸
دستگاه های اجرایی هرمزگان در تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار جزیره هرمز مشارکت کنند
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خواستار مشارکت دستگاه های اجرایی هرمزگان در تهیه و اجرای طرح توسعه پایدار جزیره هرمز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود دالمن در نشست پیگیری طرح توسعه پایدار جزیره هرمز با تاکید بر اهمیت انجام مطالعات این طرح هدف از تشکیل این جلسه را جمع آوری نظرات و پیشنهادات دستگاه های اجرایی استان در خصوص شرح خدمات مطالعاتی طرح اعلام کرد.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط باید در اجرای طرح توسعه پایدار جزیره هرمز و ارتقاء معیشت ساکنین آن و توسعه همه جانبه و متوازن این منطقه مشارکت داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: بر اساس برنامه زمانبندی مطالعات طرح توسعه پایدار جزیره هرمز حداکثر طی شش ماه آینده باید به پایان برسد.

دالمن خاطرنشان کرد: بنیاد برکت با همکاری و مشارکت استانداری هرمزگان به دنبال تهیه طرح توسعه پایدار برای جزیره هرمز است و برخی از فعالیت های مقدماتی خود را از سال گذشته آغاز کرده است.

همچنین در این نشست آرش رضایی مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان گزارشی از پیشرفت اقدامات اولویت دار در جزیره هرمز ارائه داد.

در این جلسه ضمن تایید کلیات و چارچوب شرح خدمات مطالعات طرح توسعه پایدار جزیره هرمز، مقرر شد همه دستگاه ها و ادارات مرتبط  در این خصوص مشارکت کرده و اطلاعات خود را در اختیار مشاور طرح قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز