رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان عنوان کرد؛

حمایت دولت تدبیر و امید از واحدهای راکد بخش کشاورزی

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۱۵۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید از واحدهای راکد بخش کشاورزی حمایت ویژه‌ای خواهد کرد و در این راستا یک هزار میلیارد تومان اعتبار را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مردمی‌کردن اقتصاد را یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تقریبا 80 درصد اقتصاد کشور وابسته به دولت است که بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی آن را اداره می‌کنند و باید این مقدار برون سپاری و به بخش خصوصی واگذار شود تا مردم بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.

حیدری‌پوری دانش‌بنیان بودن اقتصاد را یکی از ارکان باز اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: اگر ما بتوانیم به‌خوبی در این زمینه پردازش داشته باشیم و کارهای ما با دیدگاه علمی انجام شود و در این صورت تجربه و علم با هم تلفیق بشوند خطای ما پایین می‌آید.

این مسئول تصریح کرد: دولت با اختصاص اعتبارات مورد نیاز واحد های بخش کشاورزی بستر مناسبی برای فعالیت واحد های تولید ایجاد کرده است وباید با برنامه ریزی مناسب بیشترین اعتبارات را جذب نماییم.

ناصر حیدری پوری در نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل 1هزارو 700هکتار جزء تعهدات سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه گلخانه ها می باشد.

حیدری پوری با اشاره به اینکه طرح اصلاح نژاد دام بومی بصورت پایلوت در منطقه رودخانه اجراشد اظهار داشت : امسال این طرح در شهرستانهای بندرعباس ، حاجی آباد، پارسیان و بستک اجرا می شود.

وی در پایان گفت : ساخت شهرک  خاص صنایع کشاورزی در شهرستان حاجی آباد باهدف بسته بندی  وصادرات محصولات کشاورزی از دیگر برنامه های امسال می باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز