معاون فرماندار رودان ، در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان:

با تدوین یک طرح جامع در راستای مبارزه با مواد مخدر حرکت شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۶:۰۳
کد خبر: ۳۹۴۲۲۷
با تدوین یک طرح جامع در راستای مبارزه با مواد مخدر حرکت شود
معاون فرماندار رودان گفت: فعالیت اعضاء شورای مواد مخدر شهرستان رودان با تدوین یک طرح جامع ، مستمر و برنامه ریزی شده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، کورش نیک طبع در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان رودان با بیان اینکه هر گونه فعالیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر یک کار فرهنگی محسوب می شود ، گفت: در امور فرهنگی همواره مطابق با تغییرات که در جامعه حاصل می گردد نتایج هم دستخوش تغییر است.

معاون فرماندار رودان در ادامه اظهار داشت : در این گونه موارد با توجه به برقراری ارتباط مستقیم با یک اجتماع از مردم فهیم و منطقی  با تحول در نتیجه کار مواجه شده که این موضوع اثر گذاری مثبت و نمایان آن را کمرنگ می کند.

نیک طبع تصریح کرد: برای فعالیت مستمر و با برنامه ریزی در شورای مبارزه با مواد مخدر یک طرح کارشناسی شده تدوین و تمامی اعضاء مطابق با طرح ارائه شده در حد وظیفه دستگاه اجرایی خود فعالیت نمایند.

وی خواستار ارائه نظرات کارشانسی شده و جامع به همراه تصمیمات و پیشنهادات مناسب و اثر گذار توسط اعضاء در جلسات آینده شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان شد.

کورش نیک طبع عنوان داشت : هرگونه فعالیت و خدماتی که در شورای مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد برای مردم فهیم و فرهنگی  رودان و پرورش یک نسل جوان سالم و برومند است و تلاش شود خدمات قابل توجه و شایانی ارائه گردد و این موضوع با مشارکت مثبت و همه جانبه تمامی اعضاء محقق خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز