فرماندار بندرعباس؛

استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره خلیج فارس در هرمزگان باعث تحول فرهنگی است

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵:۲۵
کد خبر: ۳۹۴۳۷۵
استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره خلیج فارس در هرمزگان باعث تحول فرهنگی است
فرماندار بندرعباس در جلسه هم اندیشی ششمین جشنواره ملی فرهنگی – هنری خلیج فارس گفت : استقرار دبیرخانه دائمی در هرمزگان باعث تحول فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر ضمن تأکید بر همکاری و مساعدت همه بخش های استان با این جشنواره افزود : استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فرهنگی – هنری خلیج فارس با پیگیری های استاندار و مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث شد که برگزاری این رویداد بزرگ در استان استمرار یابد.

وی هرمزگان را میراث دار اصلی خلیج فارس و تنگه هرمز دانست و افزود : بدون تردید هرمزگان در مهمترین نقطه خلیج فارس به عنوان دروازه ورودی استقرار دارد و همین امر نگهبانی و پاسبانی این پهنه آبی در طول تاریخ بر عهده مردم این خطه بود و طی سال های اخیر و ٨ سال جنگ تحمیلی نیز شهدای فراوانی تقدیم محافظت از خلیج فارس شده است.

فرماندار بندرعباس به همزمانی روز ملی خلیج فارس و این جشنواره با رویدادهای دیگری همچون دور دوم انتخابات اشاره کرد و بیان داشت : برای حضور حداکثری مردم باید از همه ظرفیت های استان به ویژه در بخش دانشجویی ، اساتید ، محققان ، پژوهشگران ، روحانیون ، نویسندگان استفاده کرد.

احمد پویا فر حضور شخصیت های مطرح و بلند پایه سیاسی ، علمی، فرهنگی ، تاریخی و ... را در هرمزگان به واسطه برگزاری جشنواره ملی فرهنگی – هنری خلیج فارس مغتنم شمرد و افزود : از این ظرفیت عظیم و خاص باید استفاده لازم شود و نقش صدا و سیما در این راستا بسیار حیاتی است.

گفتنی است : ششمین جشنواره ملی فرهنگی – هنری خلیج فارس ، ٨ الی ١٠ اردیبهشت در تالار شهید آوینی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز