معاون فرماندار رودان خبر داد:

پروانه چاه کشاورزانی که بدهی بابت حق نظاره نداشته باشند به مدت سه سال تمدید خواهد شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۳:۰۶
کد خبر: ۳۹۴۷۷۸
پروانه چاه کشاورزانی که بدهی بابت حق نظاره نداشته باشند به مدت سه سال تمدید خواهد شد
معاون فرماندار رودان گفت: کشاورزانی که تا سال 83 بدهی حق نظاره نداشته باشند به وسیله آب منطقه ای پروانه چاه آنها به مدت سه سال تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، کورش نیک طبع در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رودان گفت: کشاورزانی مورد توجه اداره آب منطقه قرار خواهند گرفت که منسوبات چاه آب کشاورزی آنها مطابق با ضوابط و برداشت آب آنان نیز در حد مجاز باشد .

معاون فرماندار رودان تاکید نمود: کشاورزان کما فی سابق صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به بهترین نوع ممکن مصرف منابع آب خود را مدیریت نمایند و به میزان بارندگی در سال گذشته اکتفا نکنند.

وی در ادامه افزود : مدیریت کشاورزان در مصرف آب بویژه در ساعات پیک مصرف باعث کاهش هزینه برق آنان نیز به شکل چشمگیری خواهد شد.

نیک طبع خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در سطح شهرستان رودان بخشداریها و دهیاری ها قبل از صدور پروانه ساختمانی در روستاهایی که در مسیر رودخانه هستند استعلامات لازم را از اداره آب دریافت نمایند.

معاون فرماندار رودان از ایجاد تشکل های آب بران در سطح شهرستان خبر داد و افزود : با وجود این تشکل ها مدیریت تعاونی ها و جداول آب برعهده خود مردم خواهد بود و اداره آب نیز بر این موضوع نظارت و مدیریت لازم را بعمل می آورد.

وی در ادامه گفت : تاکنون 864 هکتاز از ازاضی در شهرستان از آبیاری تحت فشار استفاده می کنند که به کارگیری این روش میزان مصرف آب در جداول قدیمی را به یک چهارم کاهش داده است .

کورش نیک طبع در پایان از تلاش اعضاء شورای حفاظت از منابع آب شهرستان در جهت صرفه جویی و مدیریت  در مصرف آب تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز