استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان:

برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان در سطح کشور برنامه ریزی شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۹۵۶۳۵
برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان در سطح کشور برنامه ریزی شود
استاندار هرمزگان خواستار برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان در سطح کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در سال جاری با بیان اینکه باید در جهت تقویت بنیه مادی و معنوی آموزش و پرورش گام برداریم، عنوان کرد: در این شورا باید پیشنهادات و راهکارها و ایده های جدید برای برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش ارائه شود و این شورا مجموعه ای کمک کننده به پیشبرد مباحث آموزش و پرورش در استان است.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت اساس هرجامعه پیشرفته است و باید براساس موازین و اصول درست علمی کارهای آن برنامه ریزی شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تصمیم گیری ها باید مبنای حقوقی داشته باشد، تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات و رسیدن به اهداف پیش بینی شده نیاز است ایده و راهکار ارائه شود.

جادری تاکید کرد: باید متناسب با اقتصاد مقاومتی راهکار ارائه دهیم و براساس درآمد و هزینه استان هرمزگان را اداره و از طریق راهکارهای قانونی به آموزش و پرورش کمک کنیم.

وی خواستار برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان در سطح کشور شد و بیان داشت: باید با درایت و تدبیر راهکاری را پیدا کنیم تا معلمان با ایثار و گذشت بیشتر و حضور داوطلبانه در مناطق محروم به تعلیم و تربیت کمک بیشتری کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: از هرکدام  از 22 منطقه و ناحیه آموزشی در استان هرمزگان یک معلم نمونه انتخاب می شود و همچنین برای تقدیر از مقام معلم مسئولان در مدارس استان حضور خواهند یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز