جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد:

اجرای ۱۸۰ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۸:۴۰
کد خبر: ۳۹۷۰۹۳
اجرای ۱۸۰ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ پروژه بازسازی عتبات عالیات در شهرهای زیارتی کشور عراق توسط این ستاد اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه 10 سال از آغاز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور می گذرد، عنوان کرد: این ستاد 31 دفتر در استان ها و چهار دفتر نیز در شهرهای نجف، سامرا، کاظمین و کربلا در کشور عراق دارد.

وی ادامه داد: جمع آوری متمرکز نذورات مردمی از جمله اهداف تشکیل این ستاد بوده است و تاکنون بیش از 180 پروژه بازسازی عتبات عالیات در شهرهای زیارتی کشور عراق توسط این ستاد اجرا شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: امروز وارد پروژه های توسعه ای حرم ها شده ایم که مهمترین آنها پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در مساحت پنج هکتار و زیربنای 218 هزار متر مربع در نجف اشرف است که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته و امیدواریم این پروژه طی دو سال آینده به طور کامل به اتمام برسد.

شوشتری تصریح کرد: دیگر پروژه مهم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا با زیربنای پنج هکتار و 160 هزار متر مربع زیربنا است که طراحی آن به اتمام رسیده و در آینده اجرایی می شود.

وی گفت: پروژه بیمارستان امام سجاد (ع) که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات احداث شده روز پنجم شعبان ماه سال جاری در کربلا افتتاح می شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور خاطرنشان کرد: بزرگترین گنبد جهان تشیع نیز برای حرمینامامین عسکریین (ع) در سامرا احداث شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز