تجلیل از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۹۷۲۳۴
تجلیل از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس در هرمزگان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس تجلیل به عمل می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خانه کتاب ایران در ارزیابی آثار ارسالی گفت: پس از اعلام فراخوان ١٦٥ کتاب با موضوع خلیج فارس مربوط به سال های ٩٢ تا ٩٤ به دبیرخانه رسیده که اکثر آن ها متعلق به نویسندگان محققان و پژوهشگران بومی و استان های همجوار خلیج فارس می باشد. 

وی به موضوع و محتوای کتاب اشاره کرد و بیان داشت: کتاب های ارسالی به دبیرخانه جشنواره با موضوع خلیج فارس در حوزه های دینی، پژوهشی، ادبیات، فرهنگ عامه، تاریخ ،جغرافیا، خاطرات و... می باشد که پس از داوری توسط خانه کتاب ایران از چهار نفر تجلیل به عمل خواهد  آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهداف انتخاب کتاب سال خلیج فارس اشاره کرد و افزود : تشویق نویسندگان، توجه محققان و پژوهشگران به موضوعات مرتبط با خلیج فارس ، شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای نهفته در جغرافیای خلیج فارس ، ترغیب مردم جهت آشنایی و مطالعه بیشتر خلیج فارس و ... از مهمترین اهداف این رویداد است .

درویش نژاد در خصوص روند انتخاب کتاب سال خلیج فارس اظهار داشت : طبق هماهنگی به عمل آمده با خانه کتاب ایران ، کتاب های حوزه خلیج فارس به صورت دوسالانه انتخاب ، معرفی و از برگزیدگان تقدیر می شود.

اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی خلیج فارس ،١٠ اردیبهشت ساعت ١٦ در تالار شهید آوینی برگزار می شود و در همین مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس تقدیر به عمل می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز